• -15%
Nadmiar widzialnego
  • -15%

Nadmiar widzialnego

Seria:
Status: Nakład wyczerpany

Fotografia widziana przez pryzmat myśli fenomenologicznej. Według autora wiarygodność obrazu fotograficznego wiąże się nie z jakąś wiedzą, ale z bezpośrednio danym naszym spojrzeniom nadmiarem widzialności, jako że „fotografia wyolbrzymia zewnętrzność”, „przylega do rzeczy”. Tak poprowadzone analizy służą autorowi do zrozumienia zmian sensu percepcji, wprowadzonych w ludzkie życie za sprawą fotografii, i pozwalają wskazać na możliwości, jakie fenomenologiczne podejście otwiera przed badaniem percepcji nowych środków przekazu.

Nagrody
Najpiękniejsza Książka Roku 2006
przyznana przez Polskie Towarzystwo Wydawców Książek

Seria
ISBN
978-83-7453-712-4
Rok wydania
2007
Format
162 x 215 mm
Oprawa
oprawa broszurowa

Proponujemy również

Klienci, którzy zakupili ten produkt, kupili również: