• -15%
Narodziny marketingu z ducha ekonomii
  • -15%

Narodziny marketingu z ducha ekonomii

Seria:
Status: Nakład wyczerpany

Książka stanowi pionierski wkład w zupełnie nową dziedzinę wiedzy, którą określić można mianem „filozofii marketingu”. Zderzenie tak różnych dziedzin, jak filozofia i marketing, przynosi zaskakujące wnioski dla każdej z nich. Ekonomiczny imperializm, wyrażający się w charakterystycznej dla marketingu komercjalizacji wszystkich, w tym również też filozoficznych obszarów myślenia, rzuca nowe światło na zagadnienia ontologiczne, epistemologiczne, antropologiczne oraz aksjologiczne. Filozoficzna dociekliwość umożliwia odkrycie w marketingu drugiego dna, jego egzystencjalnego sensu. Jednym z nich jest przejawiająca się przede wszystkim w znakach firmowych oraz sektach ekonomicznych „transakcyjna transcendencja”.

Seria
ISBN
83-84405-91-1
Rok wydania
2004

Proponujemy również

Klienci, którzy zakupili ten produkt, kupili również: